[Autoliste] Fwd: Fwd: Dzeseeshanas shkjidrumi

arc arc at intelectuals.net
Mon Jan 23 22:08:08 EET 2012

-------- Original Message --------
Subject: 	Fwd: Dzeseeshanas shkjidrumi
Date: 	Thu, 25 Aug 2005 11:11:10 +0300
From: 	Juris Knakis <lubes at inbox.lv>
To: 	auto at lists.microlink.lv

Hmm, man arii kaut kaada murkshkjeeshana par moderatoru bij saakusies,
visi maili palikushi uz vietas ...
+++++++++++++++++++++++++
5l kanninjai (koncentraatam) cena bija kaukaadi 8,60 :>
A kur var dabvuut razjivaa?
======================
Razljivaa diezi vai kaut kur var dabuut ... bet var pazvaniit uz 738 38
81 un
pavaicaat, varbuut tur taadu lietu piekopj. Bet normaali taadas lietas
nenotiek.

Sanaak, ka ja esmu tosolu pircis kaukaadaa benziintanktaa, tad man
vajadzeetu
visam buut ok, nu piemeeram, taadam Pilotam var ticeet? Jeb labaak tomeer
ieliet"zaljo"?
========================
Pilots laikam bij vieteejaa firma, cik atceros. Esmu laikam redzeejis pa
TV, izskatiijaas jau uzticiibu viesosha :-) Bet vispaar tirguu ir leerums
nu ljoti aizdomiigu produktu.

Volsauto man vakar teica, lai leju zaljo, jo tosols domaats vecaam krievu
mashiinaam - tipa vaz un moskvich, ar kraasaino metaalu radiatoriem :>
==========================Ja tas Tosols ir tiesjaam taads, kaadam
jaabuut, tad
viss ir OK, ar vecaam
krievu mashiinaam tam nav nekaada sakara - 2108 un jaunaakiem modeljiem
taapat
abi radiatori ir alumiinija, klasikaam motora radiatoru arii jau sen liek
alumiinija. Kaa jau teicu, atsleegas vaards ir"kvalitaate".A
vaardi"zaljais",
"zilais"  un tamliidziigi liecina tikai par ieteiceeju kompetences
liimeni :-)

PpZz, negrib lieki teereet pikji, bet negrib arii regulaari mainiit
radiatorus
==========================
Aa, un veelreiz atgaadinu, ja slinkums listes arhiivaa liist: parastos
antifriizus parasti kraaso zilus, zaljus, zilganzaljus. Ir, protams,
iznjeemumi - Ford Motorcraft arii vecais antifriizs bija/ir sarkans,
Fiat"origjinaalais"  antifriizs - dzeltens. Nu bet tas taa, maarketings.
Jaunaa tipa jeb"ilgispeeleejoshos"  antifriizus iekraaso sarkanus vai
oranzhus,
lai vieglaak atshkjirt no vecajiem. Pashlaik nomaacoshais vairums (iznjemot
Krieviju) autoruupniicu uz konveijera pilda tikai"ilgispeeleejoshos"
antifriizus, dazhi arii to pashu"Havoline XLC"  :-) Es tev gandriiz vai
ieteiktu liet shito, tikai pirkt koncentraatu lai leetaak.
Ruu

Advertising:
<http://ads.inbox.lv/click.php?bannerID=1933>
	Apnicis seedeet maajaas?