[Autoliste] Re: Volvo coolant

arc arc at intelectuals.net
Mon Jan 23 21:57:01 EET 2012

Reinholds Zviedris wrote, On 2012.01.23. 16:09:
> Parasti jau viss aprobežojas ar tosolu un antifrīzu - kam ja ražotājs
> grib - piekar skaistu nosaukumu un etiķeti.

principaa jau taisniiba vien buus. veiniigais nau skaids, kaapeec shaads
jautaajums radies - ko liet?  ja pieliet tad jaaskataas kas tur ir,
aizdoma ka volvo speciaalais, vareetu buut kautkas no longlife seerijas,
ja nomainiit - tad visparastaako antifriizu :-) jebbkuraa gadiijumaa, ja
nemaldos, visi jau kaadu laicinju mazumtidznieciibaa nopeerkamie
coolanti ir mieriigi jaucami savaa starpaa. atliek tik izveeleeties
miiljaako kraasu un miiljaakaas formas iepakojumu par pienjemmaako cenu.
smuku zalju luminisceejphsu antifriizu razho kurzemess elljas laikam.

ja auto ir kopjamais un puceejamais, ne shmuceejamas, tad jau nau ari
zheel izlikt $$ par kaukadu longlife. pie viena veel visus radiatorus
izskalot utt...

=)
arc
ari gatavojos mainiit volvo coolantu :-))) liidz lielajam gaidaamajam
salam vajadzeetu paspeet :D