[Autoliste] Re: Volvo coolant

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Mon Jan 23 17:59:38 EET 2012

Tosols ari ir antifrizs. Savukart antifrizi visi nav zali. AK, termini...
maara

Parasti jau viss aprobežojas ar tosolu un antifrīzu - kam ja ražotājs grib - piekar skaistu nosaukumu un etiķeti.

Personīgi es jau kādu laiku esmu pārgājis tikai uz antifrīzu - laikam jau iepatikusies zaļā krāsa :D

/Reinis