[Autoliste] Re: Akumulatorladetaji

arc arc at intelectuals.net
Wed Jan 18 22:50:31 EET 2012

Martins wrote, On 2012.01.18. 13:32:
> Nopirku pārgudru, CTEK līzīgs, sauc Telwin T-charge. Tādu, kas māk
> 12V/24V, dažādos ātrumos un pazīst gan slapjos aķus, gan želejas/AGM. 3
> lādēšanas ātrumi, attiecīgi arī izejas ampēri mainās. Atkarībā no modeļa
> šitiem arī lādēšanas A soļa izmērs ir mainīgs. Beigās izšķīros par labu
> pārgudrajam lādētājam, jo tas māk normāli pats apstāties. Želeju
> uzspridzināt kaut kā nevelk....
>
> No šitiem pārgudrajiem es-lādēšu-visu iepatikās kolēģa, tāds parocīgs,
> četrkantīga kastīte, kurai ir kabatiņa vadiem. Ļoti praktisks ikdienā,
> [...]

nez, es lietoju sdjelano v cccp laadekli, smuki var ampeerus salikt
kaadus grib ;) laadeeju visu ko, gan mazus, gan lielus, gan zhelejas.

kaiminjam garaazhaa ar taads, tikkai 4x lielaaks ;))) var 4akjus uzreiz
laadeet ;>

par zelejas - esmu meegjinaajis peec intensiivas tiishanaas meeriities
un laadeet, betnu neesu iisti maniijis, ka tur kas buutu laadeejams,
varbuut ka ar vaig izteereet chupu naudas par \m/ laadekli, tad
sapratiishu???

taapat jau sanaak kaadu akji nobendeet, piem atstaajot ar salongaismu
vai ko tamliidziigu uz nedeelju vaij ilgaak ;(

=)
arc