[Autoliste] Re: auto sludeklis..))))

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Mon Jan 16 09:30:00 EET 2012

> aa bet par slapsh nedaudz offtopiks, kur muusdienaas maina htc spaidaamos
> ekraanus?
>
> te puika pamaniijas nomest zemee un uzkaapt virsuu kaarteejam telefonam,
> taknu akkal pirkt jaunu visu kaukaa neesu ar mieru gluzhi, savukaart
> izskataas ka ar zhaaveeshanu shoreiz vien buus par maz.

Nomainīt nav mega problēma - ja ir pareizie instrumenti un vēlme, kā arī
netrīc rokas (lai nav jāzaudē sīkās skrūvītes), tad to var izdarīt pats.
Galvenais ir izejmateriāls.

Opcijas ir divas, kur iepirkt ekrānu:
- vai nu šeit: http://www.deltamobile.lv/index.php?categoryID=277 (ja ir)
- vai iekš DealExtreme.com

Tālāk jau var dot man ziņu - palīdzēšu ar nomaiņu.

Vēl var pastīties iekš ss.lv - tur arī visādi biedri par salīdzinoši
normālām cenām veic šo operāciju - parasti ar visām rezerves daļām.

/Reinis
svaigi kā nomainījis savam iPhone 4 displeju :D