[Autoliste] Re: auto sludeklis..))))

arc arc at intelectuals.net
Sun Jan 15 19:17:50 EET 2012

Martins wrote, On 2012.01.15. 17:46:
> Man ar vasarsi vecaas at2. Cik noverots - uz grants izslid velak ka uz
> asfalta. Savukart par noraksanos - ar jebkuru riepu to var, arii ar
> Bogger, nepieciesama tikai atbilstosas kondicijas plava.

:))))))) ojaaa. es te kaareiz nesen izpildiijosm ar jau mineetajaam
shaurajaam at riepaam braucot uz veici pa taisno ;) iepeerties uz noarta
lauka liidz lampaam :-))))
(tjipa pirms 10 gadiem tur bija celjsh ;) )
veels vakars, liidz tuvaakajam kokam sanaaca ~90metri, kaukaa ar lielu
piespiesshanos sakasiiju tikdaudz auklas/shtropes mashiinaa ;)) un ar
lielu piespiesshanos pasaakumu vairaakas reizes saraujot kaadaas 4h pat
izdevaas tikt krastaa ;) kas ari sakrita ar laiku kad papildspeekiem
izdevaas mani atrast ;>
vecais labais klasiskais comeups rulee.

> On Jan 15, 2012 4:17 PM, "Marcis Priede" <morsitis at gmail.com
> <mailto:morsitis at gmail.com>> wrote:
>
>     Morgen!
>     man ir vecās AT2. nu jau 4 gadi ikdienas lietošanai. Uz grunts un
>     asfalta Ok, peļķēs novērojama akvaplanēšana, un ļooooti slapjā pļavā
>     ierakos... Protams jāņem vērā, ka Yukonam ir MASA un nav bloķu...
>     Pa sniegu ir norm, uz ledus - vissirslikti... BET! ir jautri :)

ojaaa, tas tachu pats galvenais ka jautri. es te ari izskataas ka uz
vecumu, pieradis pie visaada veida pilnpiedzinjaam, buushu ticis pie
viena laba klasiskaas piedzinjas volvo, iistais aparaats laij ziemaa
buutu jautri ;>