[Autoliste] Re: auto sludeklis..))))

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Jan 15 13:14:59 EET 2012

On 2012.01.13. 16:20, Ma-ra Niedra wrote:
> kad gribi sutiti sms, bet nav kam -- raksti tviteri. zinas garums tads
> pats, zina par sobrid notiekoso. kautka ta isuma un mana saprasana.
Mums darba vietai tuva-kais kantoris c(ivina komplekso pusdienu
e-dienkarti, vismaz skaidri jau zina-ms ka-du komplekta-ciju su-ti-si
pie kases. Tiesa, pats tai info kla-t netieku, viens a-rzemju cu-ka manu
va-rdu jau aizn,e-mis.

Serveru noma Eiropas Savieni-bas datu centra- - sa-kot no 9.50 Ls/me-n