[Autoliste] Re: auto sludeklis..))))

arc arc at intelectuals.net
Sat Jan 14 00:07:01 EET 2012

Prichomzs wrote, On 2012.01.13. 18:30:
> Kad atradisi par cilvecigu ciparu, painformee mani ar ;)

http://4x4centrs.lv/4x4-centrs-eksperti-iesaka-riepas-ziemai/

=)
arc
pagaidaam ari ar vecaam at,
riit ar treli uz ceesiim, tapeec visdriizaak meejinaashu atrast
garaazhaa vecaas mazaas shipenes. ja neatradiisies, buus jaaliek
kaukaadas miikstaakas mt :)

bet ar shitaam riepaam ir kaukaads negals te .lv, neviens nevelk
normaalus izmeerus :-) men piemeeram ideaalais izmeers ziemas/ielas/at
riepai ir 33x10.5r15, a taadas speciaali jaameklee, un tapeec ari dargi
:( betnu var ari r16 piedaavaat.

aa btw te tauta baigi jauno gkjeneraali graaberi baigi slaveeja.