[Autoliste] Re: Laazermetinaasjana - kur??

KPL kpl.listes at gmail.com
Mon Jan 9 09:43:02 EET 2012

2012/1/9 Juris Knakis <lubes at inbox.lv>:
> agraak visaadus akrobaatiskos metinaashanas darbus izveica friiki no
> cietvielu fizikas instituuta, pats gan esmu tikai staastus klausiijies
> un par rezultaatiem briiniijies. Paziistama neviena tur nau...

> Mjā, cienījams kantoris, mums savulaik tieši ar lāzermetināšanas metodi
> šo to sacīkšauto taisīja... Tikai nekādu galu vairs nav :-( Man arī "cietņi"
> pirmie ienāca prātā, kad izlasīju par problēmu ...
> Ruu

Shitameejo sakaraa man pamataa naak praataa sen apakalj redzeetais
kutera izpluudes kolektrors. No kaa taisiits bij neaceros - njerzha
vai titaans, bet nu, izteelojamies kolektorus KRAZ V6 motoram, viscaur
ar uudens dzeseeshanu. Biezs monoliits tikai tiem flanchiem kas pie
galvas skruuveejas klaat, viss paareejais 2 slaanji plaana metaala,
kaukaadu tehnolohjisku probleemu deelj ieksheejais slaanis metinaats
*no iekshpuses* :)
Tam kuterim tur vispaar viss no titaana bij, njerzha neturot muusu
juurjas uudeni.

--
KPL