[Autoliste] Re: Laazermetinaasjana - kur??

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Sun Jan 8 14:24:34 EET 2012

Gribeji lai kirurgs veselas izlupina no smadzenem ara?
m.

A tu parliecinats ka no titana a to man ar tadas tika solitas , tik nezin kapēc pec blieziena pa purnu izjuka :)
LV titana brilles netirgo :D

Richi
P.S. kads piedienigu w210 netirgo? der E240 un E280, tik bez spama - nu vot gribu!

Citējot GinC mailto:ginc at pie-dabas.net:
  Nu brilles man ir, pat vairākas. Interesē salabot tieši tās, ar transitions stikliem :)
  Palsījos par titāna lodēšanu - izskatās ka bez paziņu iesaistīšanas no Ķīmijas fakultātes nekas nesanāks - lai šamo lodētu vajag pirms tam niķelēt.

  G.