[Autoliste] Re: Vinčas

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Dec 22 23:52:59 EET 2011

Sskā.

Mazozolu reinkarnācijā http://4x4centrs.lv/sludinajumi/kategorijas/3/Prdod/
(tur tagad ir kamaza vinča)

Skype publiskajā 4x4 čatā var pajautāt, tad varētu kaut ko atrast pat tīri
ok jo tur dala no TR publikas aci iemet. Tagad ir iistais laiks starp
sezonaam kad tauta kaut ko maina.

Veel var apsvert iespeju pirkt paarlasiitu kjiinieshu vinchu. Paarlasiita
taa ir pat lietojama. Skjiet ka Gabis joprojam ar to nodarbojas.