[Autoliste] Re: Superdiizelss

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Dec 16 20:59:33 EET 2011

On 16.12.2011 20:09, Imants wrote:
> Mul,k,i-bas ar to dze-s(anu. It ka- vin,iem dari-t nebu-tu ko
>
> zais
>
> 2011. gada 16. decembris 10:10 Reinholds Zviedris
> <reinholds at dagmaara.lv <mailto:reinholds at dagmaara.lv>> raksti-ja:
>
>     Wrong - ja brauc taja- pas(a- virziena- un para-da-s bri-dina-jums
>     par to, ka ir postenis, pietiek nospiest "Not there" un pasa-kums
>     pazu-d.

Es sapratu s(odien no kurienes basn,ai ka-jas aug, Wazei kaut ka-ds
gl,uks, ka ne visi pazin,ojumi iela-de-jas, kad tikko atver val,a-
klientu. Es ta- otrreiz s(ovakar Babi-tes radaru noreporte-ju, pe-c tam
aizveru, pe-c pusstundas ja-brauc ta-la-k, veru val,a-, bet tur jau gan
mane-jais, gan ve-l sena-ks.
No ri-ta gan noprieca-jos par plu-smas a-truma rez(i-mu
120-90(600m)-120. Ta- ka- tauta ir gana labi ekipe-ta jau.

Serveru noma datu centra- - sa-kot no 9.50 Ls/me-n