[Autoliste] Re: Auto dīzelis, meh, universāls

arc arc at intelectuals.net
Wed Dec 14 23:54:40 EET 2011

Māra Niedra wrote, On 12/14/2011 07:33 PM:
.
> Niva tomer nospraga pavisam un pa ilgotajiem vartiem ta ari neiebrauca

nunu, kas ta tam nabaga aparaatam noklaajaas? tur tak nekā tāda nau.

> Smaidiņš labi gan, ka es pieturos pie savam bordo toyotam un sis zenu
> izklaides uztveru ka briva laika pavadisanas veidu.
> m.

neneu, ko laij saka, labi iekaartojushies :-))

lab, shtruc par darbu, kuraa bez auto nekaadi, un
skolaam/beernudaaziem/pulcinjiem uz kuriem jaunatni bez auto
neizgaadaat, bet vot nez taads rimi piemeeram vai kas cic netaisaas
ieviest paicinieka internetveikalu ar piegaadi? dereetu ari ledusskapis
kursh pac dodaas iepirkt to, kas jamam iesatupots :)

=)
arc