[Autoliste] Re: Auto dīzelis, meh, universāls

arc arc at intelectuals.net
Wed Dec 14 23:41:49 EET 2011

Martins wrote, On 12/14/2011 06:59 PM:
> Reinholdam spiid  td5 sprauslu mainja. Nanoc pat loti noder jo tas
> sprauslas borta kompii ir jaapieraksta. Ir jau Riigaa kas to dara, bet
> ne jau par alinju vai paldies :-)  Ot buutu anglju bobiku miilotaajiem
> viens taads...

vot te ir ari atbilde, kāpēc man ir diizels, kam sprausla, nu lab, ok,
smidzinaataajs, maksaa 9ls :-) jauns, dizservisaa :-))

neneu, ganjauka ir veelkaads iemesls ;) bet tak shis mani pilniibaa
apmierina.

daargaakais tamaa pasakumaa ir sprauslu stends ar manemetru un dozatoru,
lai to visu kvalitatiiivi saliktu kopaa un atshaibotu, bet taads par
laimi tika atrasts pazinjam garazhaa :))

=)
arc