[Autoliste] Re: Superdiizelss

Janis Berzins janis.berzins at apollo.lv
Wed Dec 14 22:41:04 EET 2011

Es 1 x ieleeju kaadus 70 litrus baakaa. Pateerinja samazinaajumu
nepamaniiju to baaku izbraucot. Naakamaas baakas leju atkal parasto.
Marshruts Riiga Liepaaja Riiga regulaari, tipveida videejais 6.7l/100km.
Labaakais sniegums 6.0/100, ar iesleegtu klimatu, sliktaakais 7.0/100 ar
izsleegtu A/C.
Apdz. vietaas 70, aarpus kruizs 111km/h, apdzenot minu griidaa ja vajag.

Janis