[Autoliste] Re: Auto dīzelis, meh, universāls

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Dec 13 18:27:34 EET 2011


Piebilde, kāpēc tas ir svarīgi - ja ar to Disco dara to, ko tam
ražotājs ir paredzējis darīt, tad pastāv palielināts risks veikt
vairāk remontus. Ja slīpē tikai asfaltu un reizēm uzbrac uz zeminieka
un drusku paslapina - arī nekas. Ja daudz un regulāri slapina un
iesēdina uz vēdera, tad ir regulāri jāmazgā apakša, citādi visa
elektronika sāks ar laiku protestēt. Par iesēdināšanu līdz logiem
vispār vajag padomāt. Ar 300tdi vienkāršāk - elektronikas praktiski
nav (vienkāršajiem pat ABS nav), izņemot elektriskie logu pacēlāji un
lampiņu kas plūstoši nodziest...  :-)

Man arī līdz ar to savulaik izvēle krita speciāli uz 300tdi, lai gan
dikti jau gribēju Td5. Pirmajā pusgadā aizlēju motoru, bet tiku cauri
ar savu muskuļu spēku, pusi dienas čakarēšanās ap haidžeku (lai dabūtu
auto atpakaļgaitā no grāvja arā, jo trktoru ātrumā atrast nebija kur
un palīgspēki ieradās palīgā ar Suzuki Vitara...  :-) ), drusku
paskrūvēšanas un dienas beigās ar eļļas maiņu (ūdeni eļļā neatradu
mežā, bet drošības pēc tomēr nomainīju). Ar Td5 - neticu ka tik
vienkārši tas būtu beidzies...



2011/12/13 Martins <martini.zupa at gmail.com>:
> Nu, zini, jā. Līdz brīdim, kad sākas problēma, tieksim ar sprauslām,
> tā sprausla nonāk uz stenda un izrādās ka tā jau kādu laiku izpil,
> nevis izsmidzina, un ja pabakstās pa kvēlsveces caurumu tad izrādās ka
> virzuļa gals sen jau vairs nav normāli gluds bet jau ir labi nodedzis.
> Pie kam tāda sprausla jau nebrēks traki, auto ies, tikai drusku
> sliktāk varbūt šķilsies. Kādu laiku. Un tad kad mainīsi sprauslu, tad
> jau pats zini kas, kur un pa cik (tiem kas nezin - 300tdi Bosch
> sprausla ap 70UKP + nodoklis un piegāde, TD5 sprausla ap 200UKP +
> nodoklis un piegāde). BTW - Nanocomu iepirki (sveiciens no Rienholda
> :-)  )?
>
> Vienīgais TD5 mīnuss ir atsevišķu detaļu dārdzība, ja līdz tam nonāk,
> ka šo detaļu vajag. Citādi tas ir drusku jaudīgāks un drusku
> klusāks/mazāk vibrē, par 300tdi. Kombinācijā ar automātu un čipošanu
> (pārmapošanu) vispār ir iespējams panākt ideālu performanci arī kruīzā
> un labu ietaupījumu uz šosejas (tikai nezinu kurš LV ir spējīgs ko
> tādu normāli izdarīt).  Faktiski tas ir līdzīgs stāsts kas ar Audi A6
> C5+ 2.5 TD "pajauno". Viss ir baigi forši līdz remontam. Tad ir baigi
> dārgi, un tad atkal viss ir baigi forši.
>
> M.
>
> 2011/12/13 - Prichomzs - <prichomzs at gmail.com>:
>>
>>
>> 2011/12/13 Martins <martini.zupa at gmail.com>
>>>
>>> LR Discovery 1 (300tdi) spartieša izpildījumā (bet būs tīri OK
>>> patiesībā), 1994-1998. Uz pakaļas nedrīkst būt rakstīts TD5, bet
>>> drīkst būt rakstīts TDI. Vecāku par 1994 nē, jo tad būs ar 200tdi un
>>> vēl dažām reti kretīniskām lietām, tad viņi vēl Disco nebija
>>> iemācījušies taisīt.
>>> M.
>>
>> ------------------------------------------------------------------------------
>> A kas tieshi Tev nepatiik ar TD5??? Goda vaards nevaru suudzeeties. No 3gab
>> TD5  kas mums saimnieciibaa, problemas ir bijushas tik vienam. Bet to viens
>> malacis pamanijaas paspiidzinaat, kaa rezultaataa, shams i taads shaubiigs
>> auto kaa taads. Tur ari kaarbai bija problemas. Savaadaak nekaa slikta
>> nezinu ko teikt. Un 8 litri uz simta (pa shosi) manupraat ir ok pateerinjsh.
>> Aaaa, un par gadiem, man atkal ir info, ka 95/96 nedriikst njemt. Tur ir
>> probleemas ar kvalitaati itkaa. Tas gan man netrauceeja nomainiit 93 gada V8
>> uz 96 gada tdi. ;-)
>>
>>
>> --
>> Prichomzs
>> Honda Varadero
>> S60, vareeti ari iet uz tirgu
>> AR 33, projekts
>> LR Discovery I, mezhtehnika Nr.2
>> LR Discovery II, LV celju vaagens
>>
>>
>> _______________________________________________
>> Autoliste mailing list
>> Autoliste at lists.autoliste.lv
>> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>>



More information about the Autoliste mailing list