[Autoliste] Re: Auto dīzelis, meh, universāls

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Tue Dec 13 18:08:03 EET 2011

2011/12/13 Martins <martini.zupa at gmail.com>

> LR Discovery 1 (300tdi) spartieša izpildījumā (bet būs tīri OK
> patiesībā), 1994-1998. Uz pakaļas nedrīkst būt rakstīts TD5, bet
> drīkst būt rakstīts TDI. Vecāku par 1994 nē, jo tad būs ar 200tdi un
> vēl dažām reti kretīniskām lietām, tad viņi vēl Disco nebija
> iemācījušies taisīt.
> M.

A kas tieshi Tev nepatiik ar TD5??? Goda vaards nevaru suudzeeties. No
3gab  TD5  kas mums saimnieciibaa, problemas ir bijushas tik vienam. Bet to
viens malacis pamanijaas paspiidzinaat, kaa rezultaataa, shams i taads
shaubiigs auto kaa taads. Tur ari kaarbai bija problemas. Savaadaak nekaa
slikta nezinu ko teikt. Un 8 litri uz simta (pa shosi) manupraat ir ok
pateerinjsh.
Aaaa, un par gadiem, man atkal ir info, ka 95/96 nedriikst njemt. Tur ir
probleemas ar kvalitaati itkaa. Tas gan man netrauceeja nomainiit 93 gada
V8 uz 96 gada tdi. ;-)

--
Prichomzs
Honda Varadero