[Autoliste] Re: Auto dīzelis, meh, universāls

Artis.M Artis.M at e-apollo.lv
Tue Dec 13 13:29:14 EET 2011

On 13.12.2011 13:11, Instigater wrote:
> Cilvēks no laukiem meklē auto -  dīzeli ar mehānisko kārbu,
> universāli. Budžets 1500Ls, jo mazāk ekstru, jo labāk. Ko labu tauta
> ieteiktu aplūkāt?
> Pagaidām varianti izskatītie ir:
> Opel Vectra B 2000. gads (tjipa cinkotais) 2.0
> Ford Focus 1.8
> Volvo V70 2.5
> Volvo 850 2.5
> Audi 80 1.9

V70 minētajā budžetā varētu sanākt jau krietni palietots. Nē, nu ja
skatās uz tādu, kam tikko "samainīts viss" (a la
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/v70/bcelmh.html), tad
varbūt vēl (kas nenozīmē, ka nevajag veikt rūpīgu pirmsiegādes pārbaudi).

Uz 850to varētu attiekties tas pats - labs eksemplārs nebūs lēts, bet ne
tik labu - vai ir vērts ņemt (tomēr jau vismaz 14 gadi).

Ja nu tomēr price/performance un princips "detaļas nav lētas bet remonti
nav bieži" apmierina, tad rekomendēju Volvo. Tiesa, pārējos augstāk
minētos esmu redzējis tikai no ārpuses :)

veel viens... šad un tad V70 2.5 (bet ne-dīzelis)