[Autoliste] Re: Kārtējais apdeits: Projekts Buhanka, УАЗ 37419 – Wiii, ku’ foršiņš!

Girts Legzdins girts.legzdins at gmail.com
Thu Dec 8 15:40:30 EET 2011

1.  "Saimnieks", veikals, Zvirgzdi, "Kadiķi", Laidzes p., Talsu n., LV-3201
Konkrēti varu iedot cilvēka, (mana senča) telefonu, ja ir interese
uzjautāt kaut ko.
Tur 10vietīgais ar plastmasas vāciņiem maksāja ~ 5.50 vai tmldz.
2. Tās trubas ir plastmasas un ir lūkas kanalicācija :)

3. Par VS statusu, diemžēl, jā.. 99. gads. un pāris caurumu par daudz
jau būdā.

p.s. ja ir kāds LUAZ kaut kur uz tirgošanu kādam paziņam laukos,
pačukstat man.