[Autoliste] Re: Iraid hohma!

arc arc at intelectuals.net
Wed Dec 7 01:49:50 EET 2011

Juris Knakis wrote, On 12/06/2011 02:13 PM:

> =======================
> Man arī pāris reizes gadījies atrast telefonus, bet tie bija strādājoši,
> nācās tikai
> piezvanīt uz kādu numuru no atmiņas :-)
> Bet tagad lielākā HOHMA - pēc nelielas stīvēšanās izdevās dabūt nost
> bateriju , un
> izrādījās, ka SIMkartes NAV! Jāsecija, ka kāds naudasmaiss pats viņu
> tais krūmos
> iemetis :-) Būs jāskrāpē nost zelts ... :-))))))
> Ruu

hehe, nu man kaukaa nav gadiijies atrast telefonus, bet ir gadiijies
jamos pazaudeet.
taiskaitaa pazaudeet dzilji mezhaa bobikam zem haubes (re, par auto!)
atstaatu telefonu, betnu _dzilji_ mezhaa, igaunijas pierobezhaa.

savukaart liels paarsteigums, bij kad jau vakaraa kaads atsaucaas -
viirinjsh mezhaa atradis un atnesis uz pagastmaaju raadiit pasaules
briinumu - pac nekaadi nau vareejis saprast kas taa pa kastiiti, kas
palaikam kauko speelee :-))
aa un atradis bij kaukaadaa purvaa no zampas, phone bij
metamaa/sliicinaamaa nokija ;)))

=)
arc