[Autoliste] Re: Iraid hohma!

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Dec 6 14:50:51 EET 2011

Ja aizmests bez SIM, tad rodas jautājumi. Es Tev neietektu bāzt savu
SIM tur iekšā, vai vispār ko ar to telefonu darīt. Ka nesanāk pēc tam
pašam taisnoties, nezini jau ar ko telefona lietotājs ir nodarbojies
un tieši kāpēc ir šito izmetis...

Ja iegooglē šito nosaukumu, tad atrodas kaut kas kas liecina, ka
produktam mēdzot būt arī VEPTU-8088 nosaukums :-) Laikam jau ķīnietis
riktīgs...

M.