[Autoliste] Re: Zemgales mezgls

KPL kpl.listes at gmail.com
Tue Nov 29 13:31:01 EET 2011

shoseja buutu shtrunts, to tur sen vajadzeeja.
Es par to shoseju kas ieziimeeta mazo maaju rajonam paari, un paari 2
pamestajaam daarznieciibaam:
  http://www.rigis.lv/main.asp?NT=1&Q=LEGEND:Pamatkarte;VAR:1;F:6;Lng:L;Rng:503420,312773,504445,313664
Labi ka pastaav ceriiba savaa muuzhaa to neieraudziit:)

BTW, nez kas taga saacis buuveeties tajaa salinjaa starp daugavgriivas
ielas brauktuveem? Darbi notiek abos galos no garaazhaam, tadjau
laikam garaazhas ar nahrenizees.

bet shitais shortcuts no daugavgriivas uz juurmalgatvi senjau bij zinaams
  http://www.rigis.lv/main.asp?NT=1&Q=LEGEND:Pamatkarte;VAR:1;F:6;Lng:L;Rng:503517,311640,504543,312531
Tur pat plakaati svaav, kaads meegina zemesgabalu paardot nezinoshajiem:)

KPL