[Autoliste] Re: TA maksājumi

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Nov 22 16:42:27 EET 2011

A kā viņi vārtu numuru piešķir?

Man bija tā - samaksāju vienā punktā, tur viņi kratīja pārējos tik
ilgi, ka 3,5h laikā rindu nebija iespējams izstāvēt, vārtiņus deguna
priekšā aizvēra un pateica, ka varu doties uz jebkuru citu TA un
nemaksāt. Rindas Rīgā bija milzīgas, ar apmaksāto lapu vienkārši
iebraucu iekšā, randomā izvēlējos vārtus, kuros iebraukt un onka man
prasīja, kuri vārti man bija nozīmēti.

2011. gada 22. novembris 16:34 Instigater <instigater at projektam.lv> rakstīja:

Karlis