[Autoliste] Re: Fwd: Vērtēs, vai OCTA atlīdzība pienākas arī par zaudējumiem nesankcionētās auto sacensībās

swolotch swolotch.l at gmail.com
Tue Nov 15 17:06:02 EET 2011

sports ne sports, legāls ne legāls, bet auto piedalījās ceļu satiksmē, notika ceļu satiksmes negadījums, līdz ar ko OCTA ir pienākums atlīdzināt
cietušajiem, pie kuriem pieskaitāmi arī pasažieri. diemžēl apdrošinātāji ir vienlīdzīgāki - pirkt polisi ir obligāti, izmaksāt atlīdzību nav
obligāti.

swolotch