[Autoliste] Re: UAZiks, atkal, ģenerators

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Nov 14 23:49:47 EET 2011


Imenno. Bobī imho gan nav voltmetrs bet aķa lādmetrs, miera stāvoklī
atrodas 0 pozīcijā pa vidu, un ja nu tur kkas sāk notikt tad rāda -
lēdē, vai tēre.
Normāli vajag normļu V metru, ar tām vikrutasu sistēmām un aķa
pilnības rādītājiem - da nu. Gonkās dikti labi ir iztikts ar labu
potenciālu starpības mērītāju starp shēmas slēguma punktiem + un -
(Ginc zina!   ;D). Ļoti labi var saprast arī gan akumulatora stāvokli,
gan arī vai vispār ir vinču vērts slēgt iekšā, vai sēžam un
lādējamies....

Varianti: taisa Slanārs no tehnikas listes, vai uzkļepīt kaut ko pašam
no Argusā esošajiem kitiem (shēma un komponentes dikti līdzīga kā
Slanāram, bet ir nianses). Es gan izvēlējos Slanāru, jo man vajadzēja
gonkai, tā lai būtu vienmēr un daudzmaz ar garantiju ka tiešām rukās.



2011/11/14 GinC <ginc at pie-dabas.net>:
> Par buhanku nezinu, bet UAZ tie verķi bija defaultā uz paneļa (voltometrs
> toč).
> G.
>
> On 2011.11.14. 23:39, KPL wrote:
>>
>> 2011/11/14 Girts Legzdins<girts.legzdins at gmail.com>:
>>>
>>> Aha. skaidrīte, jāielūr tas tilts, regulators.
>>> Varbūt kaut kas pēc shēmas vēl trūkst pieslēgts :) Kā nekā pa jaunu visu
>>> pārvelkam.
>>>
>> Tad pilniigi noteikti ieviesiet kaadu kontroles devaisu, ampeermetru
>> vai voltmetru, kas buutu salonaa vislaik redzams. Shitiem vecajiem
>> luuzhnjiem pilotam vaig maximaalu informaaciju kurus shtrumentus
>> gatavot:)
>>
>
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>



More information about the Autoliste mailing list