[Autoliste] Re: UAZiks, atkal, ģenerators

GinC ginc at pie-dabas.net
Mon Nov 14 23:25:34 EET 2011

Vispār normāli jālādē ir visu laiku, ja vien siksna neslīd tad 12V ir
krietni par maz normālam darba kārtībā esošam ģeneratoram. Ir vērts
samērīt kā mainās izejas spriegums ja ir ārējais regulators (drošvien) -
to der nomainīt uz pārbaudītu ejošu. Ja ar to viss tāpat ir slikti -
jāskrūvē vaļā. Standarta vaina - diodes - atplīst lodējumi, pašas tiek
caursistas. Krievu ģenģerim drošvien pa nelielu naudu var dabūt visu
taisngrieža tiltu, ja nevar - diodes var pārpresēt un nomainīt atsevišķi.
Nu slavenās "oglītes" ar der apskatīt/nomainīt ja nodilušas.

G.