[Autoliste] Re: Mazbiski piraatisms par radariem

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Nov 8 22:25:30 EET 2011

A ko tur. Tehnikai ir savi ierobezojumi kas limite tas lietosanas iespejas.
Tas pats par sevi jau nav nekas slikts. Slikti ir ka paraati ar
pielietojumu un kreatiivu protololos un zinojumos. Itogo te ir viens
secinajums - ja eai parliecinats par to ka neko neparkapi un uzrakstiits ir
daudz, tad jaalgo Dzjerinsh lai izkasaas. Ja sarakstiiti siikumi tad
advokaats neatmaksasies. Sausais atlikums - lai dziivo gps trackloggeri
kuriem protams ir kludas iespejas bet ne tik grandiozas lai nebutu iespejas
meginat ar tadu atkauties.

Vienigais kas pec sii dara uzmanigu saistiba ar so rakstu ir tas ka ari
lazerradari specifiskos apstaklos var pamatigi kludities.