[Autoliste] Re: Riepu duureeji darbojas

swolotch swolotch.l at gmail.com
Sat Oct 29 23:42:06 EEST 2011

man reiz bija vītnes domkrats, kaut kas salīdzinoši kruts bij rakstīts virsū, laikam bilstein. bija labs, bet vienīgi vītnes gals tapa app!sts
no sviras, ar kuru jamo griež, un domkratu vairs nevarēja līdz galam aizvērt un pavisam smuki iedabūt plastmasas futlārītī, kaut kā līdz galam
nebija izdomāts.

swolotch, nemaz nezin, vai un kāds tagad auto ir domkrats :)