[Autoliste] Re: Kuram taisniiba? :)

Karlis karlisd at gmail.com
Thu Oct 27 10:58:52 EEST 2011

izlasot šo un Zai rakstīto, secinu - viss atkarājas :) Tb orgānu
lēmums par vainīgo var būt pagrūti prognozējams, kādam citam
policistam būs cita taisnība, īpaši ziemā - notiek satikšanās, uzsnieg
sniedziņš (vai tieši pretēji - nobrauc šķūris) vai metramērs aukstuma
ietekmē saraujas, mašīnas pēc avārijas aizslīd bet pēdas pazūd...

2011. gada 27. oktobris 09:57 Odze <Odze at baltinet.lv> rakstīja:

Karlis