[Autoliste] Re: Kuram taisniiba? :)

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Wed Oct 26 01:27:43 EEST 2011

> mani mazliet tracina, ka cilvēki, piem, no Jaunciema puses braucot VUC
> pirms Vecmīlgrāvja tilta, gaida pie dodiet ceļu, uz plūsmu, kura nāk
> no Mīlgrājva puses - tur ir nepārtrauktā un galvenā ceļa braucējiem
> nav tiesības traucēt no mazā ceļa braucējiem.

nu redz, te ir koks ar diviem galiem. esmu diezgan droshs, ka var
uzrauties uz situaaciju, ka no vecmiilgraavja braucoshais ieliek tev
saanaa, tu skaities vainiigs, jo nedevi celju, vinjsh varbuut
nomaksaas sodu par nepaartraukto liiniju..
es tur parasti braucu, bet braucu taa, lai netraapiitos tieshi blakus
izbraucoshajam. tip raaveejsleedzeejs. (ja ar moci nelienu garaam
staavoshajiem :D)
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator + veel shis tas uz 2 ritenjiem