[Autoliste] Re: Kuram taisniiba? :)

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Oct 25 20:31:15 EEST 2011

On 2011.10.25. 9:40, Odze wrote:

> Labriit!
>
> Luudzu, pastaastiet man, kurai mashiinai ir taisniiba.
>
> Situaacija. Mashiina Nr.1 uzbrauc uz Dienvidu tilta no Krasta ielas un
> turpina celju uz Pljavnieku pusi, lai veelaak nobrauktu lejaa uz
> Slaavu apli. Ziime "Dodiet celju" ir briidii, kad tikko uzbraukts uz
> Dienvidu tiltu, bet taalaak vairs nav.
>
> Mashiina Nr.2 uzbrauc uz Dienvidu tilta no Maskavas ielas un turpina
> celju uz Pljavnieku pusi, bet nebrauc lejaa uz Slaavu apli. Ziime
> "Dodiet celju" ir briidii, kad tikko uzbraukts uz Dienvidu tiltu. Uz
> [...]
Es vados pēc ūdens motosporta likumiem - kam purns vairāk priekšā, tam
priekšroka pagriezienā. Bet, te jāņem vērā, ka nav jēgas turpināt lidot
kā pirmajam, lai pēc tam smagi dzēstos un rezultātā pat vairāk laika
pakāstu dēļ nepareizas trajektorijas, līdz ar to priekšroka tam, kurš
mēģina tikt uz tilta virsū. ;-)
Taisnība ir kaut kur pa vidam starp šo un labās rokas likumu.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn