[Autoliste] Re: Kuram taisniiba? :)

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Oct 25 20:20:36 EEST 2011

On 2011.10.25. 16:58, Martins wrote:
> Kā parasti - grandiozi. Kad vakar zeku vedamais bija stājies
> attiecībās ar vieglo tieši pirms pieciem - ūbergrandiozi, pie tam arī
> virzienā no centra. Dikti laimīgs biju jo tramvajā.
Vakar es kā idiots biju 18:00 likteņupes nepareizajā pusē ar cerībām
tikt mājās. Izrādās vakar bija galīgi crashdiena, jo uz salenieka bija 2
avārijas un tad vēl viena pirms tā tilta, kas starp jelgavas virziena
ielu un pārbrauktuves ielu.  Korķis uz salenieka bija no zaķusalas.
šodien atkal ļoti izbrīnīts, jo bija tikai 2 minūtes jāzaudē tajā pašā
maršrutā. Ļoti dīvaini, laikam mēnesfāzes.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn