[Autoliste] Re: Kuram taisniiba? :)

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Oct 25 16:23:37 EEST 2011

manuprāt, daudz kur bez nepārtrauktās, neliekot norobežojošo sliedi
vidū, būtu grūti noorganizēt, lai abām pienākošajām plūsmām ir labi.
Jāievēro ir gan zīmes, gan ceļa apzīmējumi, uz sitiena nevaru
iedomāties nevienu zīmi, kas būtu analoģiska nepārtrauktai līnijai. Un
mani mazliet tracina, ka cilvēki, piem, no Jaunciema puses braucot VUC
pirms Vecmīlgrāvja tilta, gaida pie dodiet ceļu, uz plūsmu, kura nāk
no Mīlgrājva puses - tur ir nepārtrauktā un galvenā ceļa braucējiem
nav tiesības traucēt no mazā ceļa braucējiem. Līdzīgi ir uzbraucot uz
Salenieka, VNC, no krastmalas.
Uz Dienvidu tilta un arī uz jaunā Vairoga pārvada pagarinājuma,
manuprāt, problēma ir aplam īsās vai neesošās ieskrējiena joslas.

2011. gada 25. oktobris 15:51 Odze <Odze at baltinet.lv> rakstīja:

Karlis