[Autoliste] Re: Par šrotiem runājot

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Thu Oct 20 18:19:22 EEST 2011

nezinu, kaa ar shrotiem, es veel apskatiitu variantu - citi
autodetalju veikali, piem., zinu, ka matiisa ielaa ir veikals japaanju
auto daljas. shis tas vareetu buut par ok ciparu, shis tas varbuut
nee.
Janis D, "3-ciems", iisti shrotus nezina, kopsh ir gadiijies, ka par
detalju prasa cenu gandriiz kaa par jaunu veikalaa (ja paveicas, tad
veel vairaak :D)