[Autoliste] Riepu duureeji darbojas

agrisp agris.listes at gmail.com
Tue Oct 18 08:57:05 EEST 2011

Lapsrīc, kam paveicās!
Šonakt atkal riepu dūrēji padarbojušies. Dzelzavas ielā pie 76 nama,
pusei pie mājas novietoto auto sadurtas apmēram pa divām riepām.
Sazin kāds stāvvietu lobijs vai?
Īsāk sakot es aizbraucu, bet sievs palika pie nekustinamā īpašuma
kuram šodien bija paredzēta ziemas riepu uzmontēšanas akcija.
Gan jau ka jāgaida policija utt.
Bet sakarā ar to ka jaunajos auto nav ne domkrata, ne riteņatslēgas,
kur un kādi domkrati ir ieteicami?
Pats esmu nolietojis apmēram 2 vai 3 standarta rombus un pusšķērītes
režīmā pavasarī un rudeni mainam riteņus diviem auto.
Droška prasītos kāds hidrauliskais garāžā un standarta strunts iekš auto.

agrisp