[Autoliste] Re: Autonīdis RD SatDepā

Imants zai at inbox.lv
Mon Oct 17 13:30:50 EEST 2011

Man ne reizi nav veicies redzēt, ka par atstarotāju (vismaz) esamību kāds
tiktu iztaujāts... Par lielu laimi, neesmu arī nevienam neredzamajam gājējam
vai velopisēdistam uzbraucis, tfu tfu tfu, lai gan pāris reizes bijušas ļoti
bīstamas situācijas

zais
2011. gada 17. oktobris 12:16 Instigater <instigater at projektam.lv> rakstīja: