[Autoliste] Re: Autonīdis RD SatDepā

agrisp agris.listes at gmail.com
Mon Oct 17 11:56:14 EEST 2011

Pieļauju ka Sharova kreisais varētu interesēt proporcionāli vairāk
ģimeņu kā to kam neinteresē.
Īpaši ņemot vērā Dārzciema ielas remontu un cita kreisā neesamību šajā
rajonā, arī es uz Purvciemu mēdzu braukt caur šo kreiso pagriezienu,
kaut normāli to darītu pa Dārzciema.
Vēl ērtēk BIJA nogriezties pa Ilūkstes, bet tas jau senāk ir likvidēts.
Pieļauju ka Ilūkstes ielā varētu izveidot kreiso pagriezienu pēc
21-22, bet Saharova krustam altenatīvas ir stipri neērtākas.

agrisp