[Autoliste] Re: Autonīdis RD SatDepā

Imants zai at inbox.lv
Mon Oct 17 10:34:33 EEST 2011

Un Tev pašam ir piekarināts atstarotājs, kad staigā kājām? (((:
Es gan nezinu, kā realizēsies SM ideja, ka katram velosipēdistam diennakts
tumšajā laikā vai nepietiekamas redzamības apstākļos būs jāpārvietojas
apģērbā ar gaismu atstarojošiem elementiem...(tas gan neattiecas uz šo
topiku)

zais

2011. gada 17. oktobris 10:01 raimonds.v <krani at inbox.lv> rakstīja: