[Autoliste] Re: Autonīdis RD SatDepā

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Sat Oct 15 23:25:00 EEST 2011

On 11.15.10 13:30, Smic wrote:

> Protams, ka RD satdeps ir izveeleejies leetaako risinaajumu, bet tai
> Lubaansielas posmaa ir pietiekami daudz gajeeju paarejas, kuru deelj 70
> atcelshana ir pamatota.

Kautkad bija Valsts Standarts, kurš paredzēja ka ja brauktuvei ir divas
vairāk joslas kādā no virzieniem, tad gājēju šķērsojums jāveido pa
nodalītu ceļu - tuneli vai tiltu. Tiesa, es gan nezinu, vai šis
standarts šobrīd ir aktuāls, bet būtu mana teikšana šis standarts tiktu
izvirzīts par obligāti izpildāmu un naudas trūkums nav attaisnojums.
Vienlaikus noteiktu, ka pēc noklusējuma brauktuves ar divām vai vairāk
joslām ir uzskatamas par maģistrālām un tur atļautais ātrums ir vismaz
+20km/h no normāli atļautā.

Ojārs, dabūjis nevajadzīgi vilkties, jo uz Jūrmalenes strādaja
"krajkasīte" un tās klons bija pie Jūrmalas tiesas.