[Autoliste] Re: Autonīdis RD SatDepā

Instigater instigater at projektam.lv
Sat Oct 15 17:48:57 EEST 2011

On 15.10.2011 14:44, Smic wrote:
> Nu kaa parasti ... Jeslji takoi umnij, pochemu strojem ne hodjish ... :)
>
> Krustpils/Daarzciema jau nu tochna nav alternatiiva. Krustpils jau
> taapat ir paarslogota gan taisni, gan pa kreisi. Daarzciema -
> mazdrusku mazaak. Kautkaada alternatiiva ir caur taalaak jau esosho
> apli, bet attalums jau nu krietni lielaaks sanaak.
Cik lielāks? 500m? Es tā te piemetu, ka Saharova kreisais varētu
interesēt aptuveni 1000 ģimeņu, kas katru vakaru atgriežas mājās tajā
maršrutā riskējot ar savējo un citu dzīvībām. A cik daudzi tūkstoši vēl
cieš no tā, ka tas ceļa posms 1 minūtes vietā prasa 10 minūtes un 10x
vairāk degvielas? Kāds to ir parēķinājis? Pašlaik Slāvu aplis ir pilnīgi
tukšs, cik nu sanācis braukt, jo ne reizi pat nav bijis kāds jāpalaiž,
lai uz tā uzgriestos. Vajag taču viņu izmantot.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn