[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Thu Oct 13 14:24:56 EEST 2011

hmm, varbuut tur uaz-am tieshaam kaut kas viltiigs. es savulaik esmu
mainiijis stiklu kadetam. un veel chomam vai nu golfam vai scirocco ar
mainiijaam. ar pirmo reizi, bez instrukcijaam, uz ponju viss sanaaca
bez itnekaadaam probleemaam 15 min laikaa.. mok pat mazaak. kaa lika,
taa ielika.
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator + veel shis tas uz 2 ritenjiem