[Autoliste] Re: par skaisto (nervozie tiek aicināti nelasīt)

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Oct 12 23:12:20 EEST 2011

Pilnigi nekada sakara ar zelta cenu, bet gan ar stastiem, kad vecis uzdaavina zelta gredzenu ar briljantu, kas pecak izradas apzeltiits sudrabs ar cirkonu  nevelos ielidot otrada virziena, ja nu ir paveicies neielidot pirmajaa
maara

Zelta cena ir tā mainījusies, ka čeki neko nedos.
Skaties te – www.prove.lv

Vismaz saņemsi kompetentu atbildi, kas lācītim vēderā. Cenu gan anyway noteiks pircējs