[Autoliste] par skaisto (nervozie tiek aicināti nelasīt)

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Oct 12 17:03:19 EEST 2011

Pa starpu fordiem, radariem un citām lietām, lūdzu iesakiet kādu speciālistu, kurš spētu līdzēt juvelierizstrādājumu novērtēšanā. Es tak nevaru meklēt rokā vecos brūtgānus un prasīt šiem čekus, tak cik tas viss maksā kaut aptuveni – nav ne jausmas. Skaidrs, ka zelta uzpircēji atkrīt – tie pērk par lūžņu cenu un punkts. Lombardi... jāsaņemas lai tādā midzenī ieietu, vēl nevaru. Jeb ir kāds pieklājīgs arī? Kļaviņ, KO man darīt?!
maara