[Autoliste] Re: Fords pa leeto!

Marcis Priede morsitis at gmail.com
Wed Oct 12 12:22:50 EEST 2011

Morgen!
Nekas nekur tur nestūrē varbūt drusku ieliecās pielikto spēku ietekmē! Normāla daudzsviru piekare :) - http://www.2carpros.com/forum/automotive_pictures/99387_Graphic2_81.jpg + normāls stabilizators! Tas auto vienkārši brauc kur Tu stūrē, nevis, kur pašam gribas :)

Motors skan vēljoprojām- Denso sveces, Magnekor svečvadi, Motorex eļļa, jaunas silikona vakumtrubiņas un daži beigti sensori :) Bet tas braukšanai netraucē :)
Dziļi teorētiski noskrējienam vajadzētu būt kautkas biš zem 200000km, jo ir pamats uzskatīt, ka šamo Jansons dabūja ar nekruķītu spidometru, BET jau bez airbegiem :)

Pirms pāris gadiem nomainīta kārba, bloķa nav... Nebija gan arī pirms tam. Kāds jau bija pamanījies izņemt....

Morsitis