[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Girts Legzdins [serveru-noma.lv] girts.legzdins at gmail.com
Tue Oct 11 10:33:40 EEST 2011

====================
> Savulaik tētiņa GAZ-69 arī bija tāda problēma! Atrisināju ar
> "ekrānu", alumīnija
> bleķi , kurš aizsedza sūkni. Citādi toč vārījās kā nelabais :-)
Tu domā bleķi, kurš aizsedz sūkni no motora?

>     Tātad - gaidu ieteikumus par potenciālajiem elektriskajiem
>     sūkņiem, kuri
>     var atrasties ārpus bākas un nodrošina ~0.3 bar spiedieniņu.
>     Cik patreiz izpētīju, tad Pierburg ražo tādus un Facet (šis Fillmoram
>     uzlikts).
>     =================
>
> HVZ, ja liek elektrisko, tad IMHO vēl vienu jāņem līdz ...
Protams! :) Bet risinājums ar bleķi man patīk, jāpaeksperimentē.
Paldies! Šamējie jau arī esamot kaut kur tripa vidū aizvietojuši to
Facetu ar oriģinālo :)

>     aa.. un vakardienas izbrauciens beidzās ar to, ka palika 4. ātrumā un
>     ārā nenāk nekā.. :(((
>     Ko nu? Nāksies, laikam, iemācīties arī UAZa kārbu :) Vai arī ir kāda
>     standarta ieteikumi/risinājumi/problēmas, kas šādu palikšanu
>     ātrumā izraisa?
>     =========================
>
> Bez jaukšanas neiztiksi!!! Nu ir tā kārba krāmīga, ir. Domāju, ka
> "puļķis" ir izskrējis,
> neko citu īpaši nevaru iedomāt.
Nu, jāizjauc jau būs. Neviena kārba, izņemot Voshod2, nav jaukta. :)))
> Ruu

Girts Legzdins
SIA Projektam.lv
www.serveru-noma.lv
Tel: +371 26546676
mail: girts.legzdins at projektam.lv
Server rental in data center of Latvenergo
starting from 9.50 LVL/monthly