[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Oct 10 01:18:48 EEST 2011

Senatoram ieliku apmēram šādu:
http://www.ebay.de/itm/Lufter-Klimalufter-Senator-B-/170654274543?pt=DE_Autoteile&hash=item27bbc993ef#ht_500wt_1180

tikai krietni lētāk dabūju tepat kaut kur.
Kā reizi iesaku skatīties uz kondicionieru propelleriem, viņi gan mēdz
būt skaļi, bet nedomāju, ka šādam auto tas būs pats trakākais :)
Senatoram ātro variantu uztaisīju - relejs aiz pie miglinieku lampām,
kad stāvēju korķī vienkārši ieslēdzu migliniekus (bet tas nozīmē, ka
jāskatas līdzi temperatūrai). Nevarēju atrast gana neizpuvušu
radiatoru ar termoslēdzi iebūvētu, savukārt gumijas caurules uzreiz
pie savienojuimem gāja līkumos, bet graizīt pa vidu, lai ieliktu
metāla posmus ar ieskrūvējamām devēju vietām ar negribējās.

2011. gada 9. oktobris 22:45 Instigater <instigater at projektam.lv> rakstīja:

Karlis