[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Oct 9 22:45:55 EEST 2011

On 2011.10.09. 22:31, KPL wrote:
> viskautkas sadarīts. Motorīts lec kā suns pie kāj's un dzesēšanas
> šķidrumi >plūst sev paredzētajās āderēs, vēl tikai jāizdomā tas
> propellers kaut kā.Jāielien 6 cm spraugā... grūti būs, imho. Oriģinālo
>
> Ar 6cm buus ljoooti beediigi, tie 6cm ir galiigais cipars, njemot
> veeraa to ka motors savaa poziicijaa pamatiigi shuupojas?
> Vispaar bij shitai sakaraa viens kantoris piefikseets, kas tirgojaas
> ar autobusu detaljaam, autobusiem savukaart taadi ljoti plakani
> ventilatori salona kondicioneeshanas sisteemaas pielietojas. Kantori
> [...]
Plakani ventilatori priekšpusē radiatoram nāk arī BMW E36 un E46
kondicionētajām versijām. Viņš gan nāk ietverts plastmasas gaisa
virzītājā, bet viņu pašu arī var izskrūvēt un iemuņķīt kur vien vajag.
http://www.dvatp.com/bmw/diy/aux_fan/

Starp citu, man E30 arī nebija diezko vairāk vietas, kā tie paši 6cm no
ūdenssūkņa gala līdz radiatoram, bet tas jau neliedz ventilatora motoru
novietot vietā, kur ir vairāk biezuma un uztraukties tikai par to, ka
tik ventilatora lāpstiņas tiek garām šaurajai vietai.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn