[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Girts Legzdins [projektam.lv] girts.legzdins at projektam.lv
Sun Oct 9 15:02:41 EEST 2011

Nu, pietkdien's vakars un sestdienas diena/nakts aizvadīta, viskautkas
sadarīts. Motorīts lec kā suns pie kāj's un dzesēšanas šķidrumi plūst
sev paredzētajās āderēs, vēl tikai jāizdomā tas propellers kaut
kā.Jāielien 6 cm spraugā... grūti būs, imho. Oriģinālo "pāris kg smago"
likt atpakaļ negribās. :)
Bet nu, ar stiklu izjājāmies kārtīgi, rezultātā saplēsta gumija un
stikls atkal stāv piesliets pie sienas. Tikām līdz augšējiem stūriem,
tur arī sākās problēmas. Pēc tam izštukojām, ka noteikti, ka vajadzēja
ieziepēt to visu heveri, lai labāk izdarās viss. Jebkurā gadījumā,
sausajā tas joks nestrādāja. Lai arī kā, bet to mēs darījām ap 4:00 rītā
un loģika laikam vairs nestrādāja. :)) Tiešām gribētos redzēt kā kāds to
izdara vai arī kāds, kas to ir darījis atnāk un iebaksta mums ar pirkstu
pareizajā vietā. Ēnas iela, ja kāds ir tuvumā kādu vakaru.
Jaunais stikls no vecākā UAZa ir rūdītais, plīsušais no mūsējā bija
tripleks.
p.s. kur var apskatīties to #baikals fillmoru? Jāiebļau' laikam
twitosfērā...

Girts Legzdins
T: +371 26546676
Server rental in