[Autoliste] Re: Stacionāro fotoradaru izvietojuma korelācija ar melno punktu esamību

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Oct 4 10:55:55 EEST 2011

Arī starp citu piekritīšu, ka vajag 30 ieviest šur tur. Man ir tas
gods dzīvot uz vienvirziena ielas, kur visviltīgākie pidrilas no rīta
atvelk uz visiem 70, jo ir atraduši šortkatu. A turpat ir bērnudārzs,
turpat ir daudzstāvenes, ieliņa šaura tā ka nav kur diviem auto
izmainīties, cilvēku daudz no rītiem. Ja tur kāds mazais izskries
starp autiņiem tad bremzēt laika nebūs. Reāli tā situācija nav pat ar
jautājumu vai būs sabrauktais, bet gan tikai kad būs sabrauktais.

M.