[Autoliste] Fw: Re: Stacionāro fotoradaru izvietojuma korelācija ar melno punktu esamību

Dzintars Misins dzintars at mt.lv
Tue Oct 4 09:36:59 EEST 2011

Esat redzejusi kadu to zimi ieverojot :)) ?  Kronis bija 30 zimes
uzstadisanas no RDSD puses uz Juglas ielas pretim Ezerkrastu vidusskolai
virziena uz Pleskaveni. Tur pec 70km/h gabala bija uzreiz 30km/h bija
noverots ka dazs labs tur ta nopietni pa bremzem meta. No ko uzrakstiju
vestuli E.Stroda kantorim sie nokaunejas un nonema.
    Ir tacu tik daudz aplamibu uz celiem gan Riga gan Latvija nevajag
kautreties rakstit attiecigajiem kungiem un skaties dzive paliks rozainaka.

DZINTARS